maandag 6 april 2015

De 7 wereldwonderen

Ik lees het in je ogen
al spreekt je mond de woorden niet
ze weerspiegelen je dromen
het  gevoel wat jij nu nog niet ziet

Ik voel het als je lippen
de mijne raken in een zoen
Al durf je niet te geloven
dat liefde dat kan doen

In je hart woont nu de twijfel
die jou zo stuurloos maakt
Die je belemmert echt te voelen
wat jouw ziel zo raakt

Durf je nu te kiezen
zonder concessies te doen
durf je de weg te volgen
en je geluk te proeven in elke zoen

Want je ogen weerspiegelen
dat wat in je ziel al leeft
Maar durf je nu te springen
zodat je het ook echt beleeft

Zullen je oren dan horen
hoe je hart dan lacht
en zal je dan ervaren
het gevoel waarnaar je zo smacht

Ik wil je de 7 wonderen geven
Van de liefde voor elkaar
En je laten ervaren
Jij hoort bij mij en ik bij jou
echt waar.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten